ترنم باران
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 23:35 :: نويسنده : ترنم

دلم می خواهد به آسمانها پر بکشم و یک پرواز رویایی را سر دهم

دلم می خواهد بال و پری داشته باشم تا بتوانم با بهترین پرواز به بالاترین اوج آسمانی برسم در نهایت دوست دارم وجود او را به بهترین نحو در خود احساس کنم

می خواهم او را ببینم و در راه او باشم و هرجا که می روم او را بیابم .
ای بهترین بال و پر دهنده ای زیباترین ای مهربان ترین مهربانان ای که تپش لحظه به لحظه ام وابسته به توست بی نها یت دوستت دارم

خدایا در هر لحظه کنارم باش و تنهایم نگذار...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 341
بازدید کل : 23485
تعداد مطالب : 123
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1