ترنم باران
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, :: 1:20 :: نويسنده : ترنم

ما به یکی گفتیم خدا به زمین گرم بزنتت، نام برده الان روی شن های سواحل آنتالیا داره آفتاب میگیره .فک کنم سوتعبیر شده برا خدا !!!

 

دوست داشتن تو لیاقت نمی خواهد. مثل نخ کردن سوزن “اعصاب” می خواهد.

 

دختره رو add کردم، پيام داده...

با چادر سفيد add شدم با کفن سفيدم unfriend ميشم :|

یا امام خمینی :|

اینو کجای دلم بزارم    



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 345
بازدید کل : 23489
تعداد مطالب : 123
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1